Увага, атмосфера та ефективність

Поділитися:
Prev
Next

Ви хочете організувати велику подію, але місця для цього немає? Або ж ваша команда дуже маленька й ви хвилюєтеся, що не впораєтесь? Карстен Зіберт вважає, що це не проблема, адже нині найбільшим викликом для культурних проєктів є маркетинг. Карстен розповідає про неочевидні процеси та проблеми, які впливають на ваш проєкт чи установу.


Після перегляду лекції ви дізнаєтесь:
— Чому невеликі простори для культурних організацій вже не є проблемою.
— Як привернути увагу до своєї установи чи проєкту.
— Багатозадачність як можливість і виклик.
— Сучасні проблеми продажу квитків.

Підпишіться на наші соціальні мережі

Щодня — тільки гранти та програми для українців. Повідомляємо одразу, коли з’являється щось нове.

Підпишіться на щотижневу розсилку

Ми випускаємо дайджест із можливостями один раз на тиждень. Ми не будемо надсилати вам жодних інших листів, бо цінуємо ваш час та особистий простір.

Наші донори та партнери

Спробуйте інший браузер

Ми помітили, що ви переглядаєте сторінку через Internet Explorer. Використайте Safari, Google Chrome або Mozilla Firefox, щоб побачити сайт в усій красі.